I tato varianta je možná, ale je třeba se předem informovat, zda zboží, o které máte zájem je aktuálně vystavené v naší vzorkové prodejně.
Samozřejmě - nabízíme dvě varianty řešení. První variantou je online žádost, kdy při vyplňování údajů v košíku zvolíte způsob platby "na splátky Cetelem" a jste srozumitelně krok po kroku vedeni až k odeslání vyplněného formuláře. O výsledku je zákazník obvykle informován do 24 hodin po odeslání žádosti. Druhou variantou, která se nabízí (obvykle pokud Vám nelze formulář z jakéhokoliv důvodu odeslat či vyplnit), je zaslání formuláře splátkové společnosti na email, po jehož vyplnění a zpětném odeslání náš pracovník provede výše zmíněné úkony za Vás a o výsledku jste obratem informováni.
U veškerého námi nabízeného sortimentu se snažíme o co nejvěrnější vyobrazení, tzn. že fotografie jsou před svým zařazením konfrontovány se skutečností a pokud nalezneme jakékoliv větší odlišnosti, jsou výrobky přefoceny. Nejde jen o ochranu zákazníka, ale i o ochranu nás jako dodavatelské firmy, neboť tímto předcházíme zbytečnému vracení zboží v zákonem garantované 2 týdenní ochranné lhůtě.
I v tomto ohledu se snažíme dodržovat nejpřísnější měřítka kvality, neboť jako již u výše zmíněného bodu jde především o naši ochranu. Nesnažíme se proto prodat jakékoliv zboží za jakoukoliv cenu, ale z nabízených výrobků si pečlivě vybíráme a pokud v průběhu prodeje zjistíme u jakéhokoliv výrobku reklamační zatížení vyšší než 1% z celkového prodeje, je výrobek okamžitě z nabídky vyřazen.
Dopravné je zdarma, pokud celkový objem objednávky přesáhne 20.000,- Kč vč. DPH, a to po celé ČR. Při objednávkách do 20.000,- Kč jsme z ekonomických důvodů nuceni účtovat dopravné, vyměřené podle skladby produktů v košíku.
Toto jsou nejčastěji kladené otázky našich zákazníků. Pokud jste ve výše zmíněných větách nenašli odpověď na Vaši otázku, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Nepropásněte nový článek, skvělou akci nebo slevu a přihlaste se k odběru zpravodaje!